Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, June 9, 2011

What do you think about MLM?


Tiba nak tulis pasal MLM pulak kan,  knp nak tulis, oh sbb byk sgt org approach suruh buat MLM.  Well i don't anti any MLM yg sedia ada,  tak kisahla yg popular ke tak popular ke.  Semua org kalau boleh nak jadi kaya kan?  Betul tak, tipu kalau ada yg kata tak mau jadi kaya.

Thru MLM mmg saya tengok ramai yg jadi  kaya tapi ramai jugak  kecundang, kalau kita tanya knp ada yg kecundang mesti jawapan yg di beri team or leader yg dia follow tak cukup kuat.  Mmm ntahla for me MLM ni bukan utk semua org, tapi utk certain2 org. 

Saya tak membenci  mana2 MLM ya, mana tau satu hari nanti tiba2 saya masuk pulak.  Saya pun tak pasti, tapi buat masa skrg saya tak rasa saya org yg layak utk masuk MLM, MLM ni for me utk sapa2 yg betul2 berminat, apa2 yg kita buat mesti kena ada minat bukan sbb ikut org.

Kalau ada org MLM yg marah kata tak cuba tak tau,  mmg la betul tu.  Tapi first kena ada minat & bukan di paksa.  I saw many sucessful people in MLM, seronok tengok tapi i saw many yg kecundang jugak, yg kesian tak pasal2 kena byr loan bank.

Well, for me kalau nak masuk MLM, fikir dulu, adakah kita betul2 minat, betul2 passion.  Jgn semata2 kerana nak ikut org, takut kecundang nanti.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin