Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, August 12, 2010

30 July to 16 September 2010 - The First Few Years Raya Sale

Shai, apa lagi kau mmg patut ke sana?  Dapat ke car seat morah idaman kat toy r us?  Kalau tak dpt lagi inilah tempatnya.


30 July to 16 September 2010
The First Few Years Raya Sale

Products Offered: Strollers,  Car Seat, Playpen and more

 Locations: 
Puchong (Tel 603 8062 8860)
86 Jalan Puteri 5/5, Bandar Puteri Puchong , 47100 Puchong,  Selangor Darul Ehsan

The Curve (Tel: 603 7725 1160)
Lot 1B0  First Floor, The Curve, Mutiara Damansara, 47800 Petaling Jaya

5 comments:

PinkGremlin said...

Kau tuju entry ni kat aku kan. Hah belum beli pn carseat n stroller. Mcm nak mintak pressie dr org. Haha

ceritacherita said...

ya mmg khas utk kau. elok sgtla kalau ada org nak kasi hadiah.

mummysyafie said...

masa yang tepat tuk cari gift opismate..kat puchong je kan. atlis dekat ngan putrajaya..

ceritacherita said...

mummysyafie,
the curve pun ada, tapi mcm jauh sikit dr putrajaya kan.

jasrul_82 said...

dekat aje....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin