Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, April 29, 2009

Mama - Aqil Sorry

See this mess. Ni aqil la tak pasal2 smlm tiba2 je dia tonggangkan kotak yg simpan cd utltraman dia. so habisla sepah. Aku tanya aqil nak tengok ultraman ke? Dia kata tak la, Habis tu knp aqil sepah kan cd ni. Dia diam je. Aku pun apa lagi suruh la dia kemas balik, tapi biasala dia tak mau kemas, dah marah pun still tak mau kemas. Bila dah kena marah, apa lagi merajuk la dia.

And bila dah merajuk biasala nak suruh mama pujuk dia balik. Tapi i just ignored him. 10 minutes later, he came back to me and say "Mama, Aqil sorry, Aqil naughty, Aqil buat sepah, Aqil kemas ya.

Oh terkejut aku, sbb selalunya nak suruh dia say sorry punyala kena paksa. Oh I'm so touched.

5 comments:

Sherry said...

wah.. aku dgr pun terharu gak.. pandai aqil say sorry..

btw .. tu sepah ke? belom tgk tahap kesepahan kat hall aku.. hehehehe

ceritacherita said...

itu dah berapa juta kali aku ajar say sorry baru 1st say sorry.

itu sepah sikit sbb box lagi satu tu aku tak kasi bukak.

Jas said...

I'm touched too! Bagusnya Aqil!

Psst, bagus la u, hari2 ada update!

mama_QnR said...

cair!!!

especially coming from cutie like him...

ceritacherita said...

jas,

yup, mesti hari2 ada new entry. kata nak jadi ......


cik dee,
yup mmg cair

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin