Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Showing posts with label Leisure. Show all posts
Showing posts with label Leisure. Show all posts

Monday, August 1, 2011

 Oh boringla asyik citer pasal Korea je kan, kita tukar citer jap ya. Citer Korea tak habis lagi ya.  Jom ke Empire kita, oh dah ada bazaar depan Empire ni, tapi tak byk kedai,  just ada about 7 shops gitu. And  nak bagitau on 28/8 nanti Nushnushh will be at Subang Parade ya, kalau tak balik kampung lagi sila2 la singgah.

 Love lingerie, apa lagi mesti masuk sini, ada bra 2 for RM100, panties 5 for RM89
.
 Tangs is also on sale, ingat nak cari kasut raya sbb usually kasut2 dari tangs sangatla menarik, tapi alahai kali ni tak menarik la.

And i got this from Tangs ala2 mcm cekak yg top skrg ni kan, tapi i got this for only RM10.  :)

 Dorothy Perkins is on sale too.

 Suasana ramadhan & raya dah start.


 Cantikkan the decorations.


 Kalau dah kat Empire tu ke mana lagi  kalau nak makan kalau tak kat Chilis kan.  Moh kita.


 Me & Mat Kipas for the day.

 Mula2 ambik gambar di atas, tengok minyaknya muka, terus touch up.  Diorng boleh pulak gelakkan aku.  Yala dah muka berminyak2 kan.

 Thaqif kesangan Aqil,  His baju is from Nushnush, Gap tshirt

 and Aqil's tshirt too from Nushnush

 Apa lagi kalau ke chilis tak bertujuan utk lahap ni kan.

 Ed Hardy also on Sale.



 Congkak pun ada,  i just love the environment yg diorng buat ni.


 Disbbkan baju dia tak nampak langsung sbb asyik usung kipas je, so balik rumah suruh dia buat gini.  Of course la from Nushnushh jugak.

Apa lagi nak raya jom Shopping kat Nushnushh,  byk yg FREE SHIPPING tau tapi bukan semua la ya.

Monday, July 18, 2011

Furniture - Subang Parade - Empire

 Oh rasa lamala pulak tak update ceritacherita kat blog ni kan,  tahla mcm tak de idea nak tulis apa lately ni,  but anyway jom tengok apa yg di ceritacheritakan kali ni.  This was our sunday smlm.  Keluar lebih awal sikit dr sunday yg lain2 yg mana usually dah petang baru keluar.  Keluar awal sbb nak  ke kedai furniture,  hahahah furniture lagi kan, mmg furniture yg tak de kesudahan utk rumah.  hahahah. 
 Dua budak handsome yg sibuk duduk mcm boss kat kedai furniture.  Their both tshirts are from Nushnushh,  Aqil OshKosh 95 - RM29 and Mikhael OshKosh Big Truck - RM20.



 Mmg tak reti diam, buat mcm rumah sendiri, naik pening dibuatnya.


 Settle almari & shoe rack kat kedai tu,  kalau ikut lelaki ke kedai mmg gitula, masuk satu kedai terus pilih kalau ada yg suka,  kalau pompuan je yg pergi mau pergi satu kedai ke satu kedai.  hehehehehe.  Well anyway, settle furniture we had our lunch kat The chicken rice shop at Subang Parade.

 Ada pulak competition nyanyian patriotik masa tu,  for me bagus sgt, budak2 skrg mmg kena terapkan cintakan Malaysia,  1 Malaysia, 1 Malaysia.  Sedap budak2 ni nyanyi.

 Pastu pergi pulak ke Al Ikhsan,  cari kasut sapa?  Kasut saya la. Tapi alahai jenuh la menerai kasut itu & ini susah betul kaki cinderella ni.

 Last2 aku kata try jela size kanak2 yg paling besar. ha kan mmg boleh.

 Cantik tak kasut baru saya?  Jimat kos, lebih murah beli size kanak2.  Ahaks.

 Singgah jap kedai barangan electic, tapi budak2 dah bising sibuk nak gi toy r us, sbb abah dah janji nak beli mainan.

So heading to Empire,  sampai2 Empire Mikhael dah tertidur dlm kereta, kesian nak kejutkan dia + mama pun rasa mcm ngantuk, maka Aqil & Abah jela yg naik ke Empire, kami lepak tunggu dlm kereta je, maka tak dela gambar kat Toy rus.  That was our Sunday, How's your sunday?

Monday, July 4, 2011

Huru Hara at Empire + Chilis = because of molten choc cake

 Last Saturday we went to Empire to have our lovely molten choc cake at Chilis.  Usually not only 2 of us yg handle the 3 kids, tapi kali ni tak de sapa maka we try our luck.  Huhuhu tak sanggup lagi la mcm ni,  silap2 Empire tu nanti dengar suara kami je terpekik terlolong.

 These 2 boys yg tak reti diam,  berlari ke sana ke mari.  Yup coach ada clearance.

 There's something goin on at Cotton On yg tak sempat nak tengok,  ya cotton on is already opened at Empire, Peacock London pun dah bukak & there's a lot of sale here & there kat Empire tapi mmg tak boleh nak tengok apa pun, mata kena tengok budak2 ni je.  Anyway this coming Thursday me & my sister are goin out for our day out session, Empire mmg dlm itenarary,  kalau sale tak habis lagi sure will update.

 Dah tak larat nak berkejar, jom kita ke Chilis.  Mula2 baik je budak ni tulis kan.

 Suruh Mikhael lukis, mmm tak de nya, sibuk dia nak tengok sana sini.

 Mari tengok apa jadi,  budak ni nak panjat kan,  tapi kena marah dgn mama, maka tak jadi.

 So duduk balik utk tulis.

 Bangun balik.

 Si kenit yg belum boleh join, Nanti dah boleh huhuhu tak taula apa akan jadi!!!

 We ordered pizza from kids menu, quite besar jugak tau.  Sedap.


 Aqil loves Thaqif beribu-ribu, 2 ribu, 8 ribu.  hehehehehe. Dia yg bagitau.

 Picture was taken by Aqil.

 Penyebab kami ke Empire - the yummylicious Molten.

 Aqil asked to do the peace sign.  grrr....

 I am the eldest sister ya.  Ahaks!!!.  Apa motif pegang pistol,  cameraman suruh buat props la.

 Me with my 2nd son ya. He is not my brother.  Ada tanya ni adik ke anak.  Huhuhu Do i look so young?  What a compliment.



 Later we went to Toy r us. Budak2 ni dah tak tentu arah nak pilih yg mana. Mikhael selamba main ambik je & terus jln, tengok harga mak ai, boleh beli coach satu. hahahahah. Last2 aku cakap semua dlm Toy r us ni tak jual, diorng buat perhiasan je.  Tak sangka diorang percaya.  Terus ajak pergi Mc Donalds beli toys.  Penjimatan yg ketara.


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin